Więcej

    Awaria banku. Transakcje były naliczane podwójnie

    W poniedziałek w mediach społecznościowych mBank poinformował o awarii, która spowodowała, że transakcje dokonane kartami płatniczymi były księgowane dwukrotnie. Bank zapewnia, że wszystkie niesłusznie pobrane pieniądze zostaną zwrócone klientom banku.

    W poniedziałek, 15 lutego w godzinach wieczornych mBank poinformował klientów o awarii systemu. ”Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe” – informował bank w mediach społecznościowych.

    Bank nie poinformował, jak długo trwała awaria i od kiedy pieniądze były księgowane podwójnie. Nie wiadomo również, jak dużej liczby klientów dotyczyła awaria.

    Zdenerwowani klienci mBanku nie kryją oburzenia kolejnym problemem pojawiającym się w ostatnich miesiącach.

    Na początku sierpnia 2020 r. nastąpiła nieplanowana przerwa w dostępie do usług na internetowej platformie mBanku. Dwa tygodnie później, z powodu błędu systemu, klienci mogli logować się na nie swoich kontach bankowych. Pół roku później awaria doprowadziła do podwójnego księgowania transakcji kartami płatniczymi.

    Wielu klientów jest oburzonych brakiem rzetelnej informacji kierowanej do klientów. Wiadomość o awarii systemu została opublikowana w mediach społecznościowych, ale żaden oficjalny komunikat nie został opublikowany na stronie banku. Nikt też oficjalnie nie powiadomił klientów o awarii.

    Część klientów banku zapowiada likwidację konta i rezygnację z dalszych usług mBanku.

    WiadomościAwaria banku. Transakcje były naliczane podwójnie